HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.12.02. 19:25 chek

Everest

Címkék: bankroll cg nl10

Valahol ott fejeztem be, hogy FTP-n kitekintgetek a sit'n'go-k világába. Nem is indult rosszul a történet, de gyakran a belem kifordult, olyan mutatásokat kaptam. Az asztal 75%-ának általánosan nem volt fogalma a játékról, push fold, M szám kimaradt a tananyagból... Rövid kitérő után rájöttem mégiscsak a CG-t kell nyomni.

Mivel FTP-n a halak inkább éjjel úszkálnak és én nem akartam hajnalokig játszani váltottam. Everestre vándoroltam, úgy hallottam, parádés a mezőny, tele van francia halacskákkal.

És tényleg. 290$-t helyeztem a számlára és megtámadtam az NL10-es asztalokat. Felesleges az európai 'regeket' támadni, szépen keresgéltem a jó asztalokat, tele franciákkal, magas potokkal. Nem kell wp-zni, áttolják a stackjüket örömmel, vörös masnival becsomagolva. FTP-n ez a szint kb NL4-en van szerintem.

Pár észrevétel a klienssel kapcsolatban:

  • Nincs autómata asztalpakolgatás, nekünk kell cimbálni őket.
  • Nincs auto rebuy
  • Lassú a játékmenet, várni kell még UTG-ben is egy kicsit, 'kiesőnél' sokat kell várni, hogy tölt-e stacket. 6 asztalon nagyon kényelmesen lehet játszani.
  • Kétféle aszalméret van ezáltal kisebb monitoron takargatják egymást.
  • Ronda :)

Minden negatívumot ellensúlyoz viszont a fent említett halastó. Szűken egy hónapja vagyok ott. A bónusz kipörgött, kb 20e hand alatt. Decembertől kb 30BI-nyi NL25-ös rollal vágok neki a tömegnek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr941569499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása