HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.08.10. 02:58 chek

Bubble boy

Címkék: bad beat mtt

Ma elmentem egy kis doyle 5+1.5 -re. Deepstack, szeretem a struktúrát. Nagyon jól ment, meg mertem lépni olyan marginális lépéseket, amik a stackemet nagy mértékben növelték. Jók voltak a readek, az asztalom gyenge volt. Úgy éreztem van edgem a játékosok nagy részén.

Tulajdonképpen mutatás nélkül sikerült jó image-t teremteni. A hátránya a struktúrának, hogy iszonyatosan elhúzódik, és a végére abszolut push/fold játék van. FT-n két CL volt 350+-al 150-es átlagnál és 5/10k -s vakoknál. Nem nagyon stealeltek pedig a többieknek 100-120e között mozogtak a chipjei. Sajnos spár stealem befulladt, két nagyonjó resteal stack-kel ültek mögöttem, amit használtak is... 96e-rel toltam be az egyik CL mp-s 3BB-s hívására (10/20k, 2K ante). AKo volt nálam, meglepetésemre a másik CL is callolt. Flop egyszínű AJxc CL overbetel, másik dob, mutat 98c. Matematikailag nyerhettem volna:) 

Az egészbe csak az zavar, hogy az elmúlt 5-6 mtt-nél mindig bubble-ben estem, és mindig baromira későn. Mind olyan szitu volt, ami kulcsfontosságú coinflip lett volna, ha behúzom, valószínű TOP3-ba végzek... Majd legközelebb, remélem...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr921299531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ADM 2009.08.25. 11:56:45

Szia chek!

Meglesz az, nemsokára, én érzem!
Sok sikert és jó szerencsét!

üdv, ADM
süti beállítások módosítása