HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.06.27. 14:18 chek

Június

Címkék: twitter élő mtt cg

Mivel nem fogok szerintem hó végéig jelentős mennyiségű handet játszani, írok egy kis összefoglalást erről a hónapról. Hétfőn belépek az AJs korba úgyhogy mostmár, akár legálisan fosztogathatnék Vegasban is :)

Online CG

25000 hand ment le. Sajnos cashoutoltam többször is viszonylag nagyobb mennyiséget, jön a nyár a féktelen pénzköltések ideje :) Meg úgy voltam vele, hogy NL10-en maradok egy darabig majd lépek később. Cashoutolások után belecsusztam egy downswingbe... eleve hülye voltam mert kb 12BI-t hagytam benn... De lecsusztam kb 60$-ra. Mivel eddig is NL10en játszottam nem léptem vissza, kockára tettem, hogy depositolnom kell, de szerencsére nem történ semmi baj, felvelé megyegetek.

Lejárt a HUD-om triálja, úgyhogy most sajnos statok nélkül maradtok.

Átgondoltam, kicsit a játékom, eddig 6-9 asztalon játszottam. Lementem 4-re és sokkal több dollárt termelek így arányaiban. Fellazult a játékom többet 4betelek, jobban tudok value betelni, hisz jobban tudok figyelni az ellenfelekre.

Élő mtt

Nagyon ki voltam éhezve már... hisz szerintem több hónapja nem voltam élőzni. Arénában és a doyle-ban voltam. 4+1+1, 3+1 SC, 5+1,5 volt terítéken. Sokat olvasgattam MTT stratégiákról az elmúlt időkben, most próbáltam hasznosítani. Mindegyik versenyen nagyon jól ment a játék sajnos nem sokkal FT-k előtt estem, de olyan szituációkkal amik mindneképp +EV-sek voltak, és ha összejönnek, nem lesz gondom.

Doyle-ban annyit sajnáltam, hogy ott ültem hajnali 3-ig és pont bouble-ból hullottam. 15k-s vakoknál már szinte mindenki push/fold-ot játszott (hisz átlagban 100-180e volt mindenki előtt).

De úgy érzem, hogy már közel van a nagypénz nyerés. Nem hagyom abba az élő MTT-ket.

Baráti pókerezések

Baráti ide vagy oda, ezek hozták a legtöbbet a konyhára. Kis sit n go-kat behúztam nagy átlagban. Voltam egy 10/20as CG-n (ami pár óra alatt átment inkább 50-100, 100/200-ba:)) ) Ott is sikerült kb 5BI profitot termelni.

Twitter

Tesz képpen elkezdtem élőzéseknél twittelni az eseményeket, így akit érdekel kövessen!
www.twitter.com/aszmagas Ha valaki bármihez hozzáfűzne valamit csak szóljon.

Egyelőre ennyit, remélem  júliusban jön egy jófajta upswing!:) Hamarosan machopoker találkozó, így, akit érdekelne egy jófajta MTT ne habozzon olvassa az oldalt, ott minden infó megtalálható lesz.

RIP JACKO. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr751211921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ADM 2009.08.25. 11:59:23

Ott leszek a machopoker talin! Vigyázz, nehogy megkopasszunk :)

Üdv, a tiszteletbeli matróztól, csao
süti beállítások módosítása