HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.10.23. 15:55 chek

Mostanában

Címkék: élő bad beat mtt

Rég nem írtam... De voltak események rendesen. Végre kezd kijönni a hosszútáv. Elmentem nemrég egymás után 4x a Doyle-ba az egyik kedvenc versenyemre a 4+1+1 Freezout jackpotos versenyre. A mezőny jó és a jackpot miatt nagyon sokszor kerülnek az emberek magas összegekért floppig setmining gyanánt, amit könnyen ki lehet használni. A 4 alkalomból összejött 1 győzelem 2 második és egy harmadik hely. Ez nagyon sokat segített helyrebillentette az egómat is végre :)

Online nem történt semmi extra NL10-25 között játszadoztam. Sajnos cashoutolnom kellett így most ott pihi van, de kacérkodom a sit 'n go-kkal is.

Éreztem én, hogy nem kell ezt a postot hamarabb megírni, ugyanis tegnap következett be egy rekord. Konkrétan 11 perc alatt sikerült kiesnem egy 4+1 depp FO versenyről... 100/200 kezdő stack 30k és van 5k welcome bonus :) Nem értem oda az első osztásra, amikor beültem megjegyezte két ember is: "Na a balomra ül az agresszor". Na image megvan örülük. Még alig ülök le CO-1-ben kapok egy AA-t. UTG 400-ig hiv mp-ből visszahívnak 800-ig én pedig 4beteltem 2300-ig, amit meglepetésemre a SB is megadott majd az mp-ben ülő playa is.

Flop 7d76d. SB check, mp check én réz 3900 ig. SB call mp fold. Ilyen boardon szerintem nagyon jól felépíthető az enemy range-e. Leírom én mikre bontottam:

  1. Óvatosan megjátszott AdKd. Én ezen a floppon ilyen akciókra biztosan visszatolnám, megérett a pot már arra.
  2. Esetleg túljátsoztt AdQd, AdJd - ezeken a versenyeken ezeket a lapokat nagy átlagban túlértékelik
  3. 88++ pocket - nagy összegért betévednek ilyenek setminingolni...
  4. JJ++
  5. 66 - flop full - standard játék lenne
  6. 77 - flop poker - extrém eset, de bele kell rakni szerintem, hisz így játszaná meg szinte mindenki

Turn: 8d

A lehető legrosszabb kártya számunkra, bár a sort itt mindenképp ki lehet zárni. Check-elt, végül kis gondolkodás után úgy döntöttem, potcontroll, check.

River: 9c

Enemy check. Itt nagyon sokat gondolkodtam egy vékony value bet-en, de végül rájöttem, hogy nagyobb 3bet-re dobnom kell. Ugyanakkol értékes infót kapok mutatásnál, hogy mivel játszott ilyen line-t.

Mutatás: 77. Flop póker. Wp. Azért ebben lett volna még value neki mert értelmes keretek között lehet call-olok végig. Mindegy. 6000 elcsuszott maradt még kb. 29-em.

A többi hand tulajdon képpen standard. 88-cal hivtam mp-ből amira kaptam 3 callt flop 89J hivok, 3bet-elnek, nagyon kicsi választott el, hogy ne toljam rá vissza de végül rájöttem, hogy, ami itt megad azt tönkrever... turn: indiferens, checkel, hívok, megad. Riverre Q jött itt check behindoltam és mutatott egy 99 over setet. Wp.

Lementem kb 15e-re. Majd egy AQ-val sikerült visszatornásznom magam 23e-re, amikor is gombon kaptam egy AKs-t. UTG hív 600-ig UTG+1 3bet 1500-ig UTG+2 4bet 4000-ig, ezek megőrültek, ott elöl vagy mi!? Mivel UTG+2 tipikusan felértékelte az ilyenkor már trashhandnek számítóakat, úgy gondoltam legjobb lenne ezt a kasszát elvinni még most. Ollé. SB: instacall. "Oké megyünk haza..." Mutat AA (többiek foldoltak). Floppon majdnem sikerült a csoda de nem jött a flush úgyhogy véget ért a móka... 

Szombaton, azaz holnap, Október 24-én Machopoker találkozó a Doyle-ban. Én ott leszek, akinek van kedve jöjjön, +EV :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr931469994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása