HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.06.24. 10:25 chek

Június eddig

Címkék: bankroll élő mtt sng cg downswing

Élő

Voltam pár baráti sng-n. Cash gamen, ahol nagyon csinos plusszokat sikerült összeszedni. Továbbá voltam kétszer Arénában, ahol élő játékaim közül szerintem a legjobban játszottam mindkétszer. Sajnos mindkétszer szétmákoltak a vége felé, de még mindig azt mondom óriási +EV-sek ezek a tournamentek. Twitternek köszönhetően, teszt képpen irogattam a multkori versenyről, lehet csámcsogni.

Online

Sajnos elég sokat kiutaltam magamnak, volt helye a pénznek:) Bennhagytam kb 120 dodót, amivel stagnálgattam majd egy kisebb downswing lerántotta 70 dollárra. Nem akarok visszarakni pénzt, tehát kezdődik újra a BR építés online. Remélhetőleg mostmár nem kell hozzányulnom a starson lévő tőkéhez.

Jah és BÉLABÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr781205104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása