HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.08.25. 23:12 chek

Hello FullTilt!

Címkék: fulltilt cg nl10

Ma depoztam FTP-re. Ki akarom pörgetni a bónuszt mihamarabb. Nyilván jó lenne, ha nem a bónusszal jönnék ki nullára:)

Mai első session viccesen alakult. -4 Buy in. A legszebb a következő kis statisztika. 2db AA-t kaptam mindkettő elhalt egy KT (TTxxx) és egy QQ (Qxxxx) ellen. Természetesen full stackért. A királyok hasonlóan muzsikáltak azok is 2BI-t vittek el. Ennyit a prémium lapokról...

Vicces volt, hogy tök véletlenül találtam egy ismerős arcot, szegényt 2 partiban fosztottam ki, ahol azért mellettem volt fortuna, de úgy érzem nem csesztem el. Mivel kérdésesek ezért megosztom, mit gondoltok:

AJo

Elég laza voltam ezen az asztalon, nem engedtem a stealeket, minden valamire való lappal restealre mentem. Ez volt az az asztal, ahol általában nem a lapomat játszottam, új move-okat próbálgattam (bár nem tudom van e ezeknek értelme NL10-en..)

Ami lepörgött előttem. BTN steal, én resteal, kaptam egy 4betet. Itt egyszerűen nem tudtam másra rakni csak kézbe párra, hogy miért? A 3bet rangem nagyon széles tulajdonképpen majdnem minden Ax, Kx, Qxs, SC bennevolt. Tehát, ha nála mondjuk KK, AA, AK, AQ van szerintem csak call. Hisz a flopon több valuet érhet el. QQ, JJ, KQ, KJs-al gyenge Ax-et tudna dobatni, de azzal szerintem nem standard 4betet hív. Tehát sarkítva a range-ét TT+-ra tettem, aki nem szeretne flopot nézni. Mindenképp jónak láttam a 5bet all-int. És reménykedtem, hogy játszunk egy conflipet. A readem bejött. Meredek volt?

Másik nagyon is kérdéses hand a 45s

Stanard raise-t megadtam. Imádom ezeket a lapokat. 3betelték, és jött még egy call. Tehát a flopot 3-an néztük. Ha nincs call dobom. Mivel volt egy call az első emelőt AK, AQ, (AJ) TT+-ra tettem a megadónál viszont biztosan nem volt kész hand vagy slowplayelt monster talán. Kb 4dolláros potra kellett adnom még 1USD-t és voltunk még annyira deep-ek, hogy legyen fold equity-m blöffbe fordítva a lapom. A flop 'eltalált'. Jött a közel fél potos hívás, lőttek a fold equitymnek. Csak call butaság, insta allin. Call, biztos voltam, hogy, akkor itt egy AJ lesz, vagy más kész lap. Nekem csapták. Visszagondolva nagy gamblerkedés volt, hisz csak abba bíztam, hogy le tudom javulni...

Lesz ez még így se...

Szeptember 19-én MachoPoker találkozó vol 2 3 gyertek a doyle-ba, lesz meglepi dögivel, jó a struktúra, nem tudok indokot mondani miért ne kéne jönni. Abszolút +EV.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr211338504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daviedoo 2009.08.26. 18:48:48

cső chek:D készülsz a PóKöR szezonra?
amugy 1. hand sztem kicsi a 3beted, 3szoros 3és félszereset kellene ilyenkor inkább hivni, az h a 4betjére allin mész az sem a legjobb megoldás sztem mert kb commited a csávó nem fog dobni.

2. :D hát deepek nem vagytok, de mondjuk ne beszéljünk a preflop játékról, flopon viszont annyira kicsi volt a reraise allined h azt neki kötelező adni nem tudsz dobatni...és figyelembevéve az ő rangeét szinte mindig hátrányban leszel mert neki kötelező a megadás Amagassal is.
egyébként kurvajó érzés behuzni az ilyen partikat:D demoralizáló az biztos

de lehet h nincs igazam:D

cső

chek 2009.08.27. 11:21:09

1 - igen a 3bet kicsi volt, de a 5bet all-inra azért simán tudnak jobbak dobni még ezen a szinten is ilyen lapokat. Azt veszem észre, hogy rendes mutatóval rendelkezőek (mint, amilyen ő is volt kb 24/18-at játszott) ilyenkor eleresztik a közepes pp-ket. Pont azért mert ilyenkor már a rangem szűkíthető QQ+-ra esetleg AKs-re szerintem.

2 - deepet arra értettem, hogy ha itt preflop még cask megadok, postflop tudom érvényesíteni a stackem erejét. Utána két út volt a rögös út a mákolásig vagy a fold... Mivel én is arra tippeltem, hogy játszunk egy 60:40-et (ennél rosszabb csak setnél lenne ugye ) , felvállalnám ezt a szitut valószínűleg máskor is.

chek 2009.08.27. 11:22:17

Jah és a pókört iszonyat várom. De tényleg. Kevés olyan jó hangulatú pokerezésben volt részem azóta :))
süti beállítások módosítása