HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.09.01. 14:28 chek

Full tilt eddig

Címkék: fulltilt cg hh nl10

Ha röviden szeretném megfogalmazni, hogy, eddig hogy megy a játék, akkor ezt a frappáns szófordulatot használnám: Na b*zdmeg... 

Eddig masszív 10BI bukóban vagyok. Sajnos tapasztalom, hogy egy két nevetségesen elbukott parti után képes vagyok túlaggrózni a helyzeteket, ennek következménye pedig az, hogy befektetek pár beülőt. Úgyhogy visszatértem a 9 asztalhoz és szűkítettem a range-m amivel harcba szállok. Teljesen felesleges túlgondolt játékot hozni... Pozícióból a jó handeket úgyis beszponzorálják...

Pár vicces handet azért mutatok:

44 - CO

Setmining (kis emelés talán belefért volna, de a JJ-s kollega, ha ott 3betel dobnom kéne...). Jött aminek jönnie kellett. Lehet nem kellett volna ennyire elslowplayelni, de szerintem mindenképpen ez lett volna a végeredmény...

KK-CO

Light 4bet lehet kellett volna, de féltem, hogy feleslegesen szabadulunk meg a 56/32-es kollegától.


AA cracks

Sikerült túlhúzni. 12BB-s setmining well played sir!

 

Az már tiszta, hogy játszani kizárólag éjszaka lehet rendesen, amikor már .com-ban is nyugovóra tért a nap, ilyenkor ellepik az asztalokat a halacskák. Addig inkább a regekkel kell küzdeni, vagy kósza európai fishekkel (legalábbis eddig ezt tapasztaltam).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr481352963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása