HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.09.12. 16:41 chek

Leak

Címkék: bankroll downswing

Kezdek kilábalni a FullTiltes bukószériából (kb -26BI). Ennek egy részére coolerként tekintettem, de ekkora bukásnál már joggal feltételezhetem, hogy baj van a játékommal. Eddig tisztán hittem abban, hogy nem tudok tiltre kerülni... FAIL. Igenis tudok, és olyankor gondolkodás nélkül tolom be a stackem TPGK-re. Finomítgattam a játékomon és különböző szankciókat vezettem be.

  • 4 asztalos játék
  • Sokkal jobban figyelek a statokra
  • Állandóan note-olok, részletes handdel
  • -2 BI-nál szünetet tartok, vagy abbahagyom aznap a játékot. Nyilván, ha két gigacoolerről van szó (AA vs KK stb..) kicsit módosul a képlet.
  • +2BI után szünetet tartok. Sajnos észrevettem, ha nyerőben vagyok, túlaggrózok szituációkat.

Table selecting: Olvasgattam erről, eddig ez is nagy leak volt. Azt veszem észre nagyon sok múlik ezen, de mégse tudom még mindig mi a helyes. Általában olyan asztalokhoz ülök, ahol közel mindenkinek teljes stackje van. De keresem az olyanokat ahol többen vannak 5-6$-ral, ezek általában fishek... Max 1 shorttal szeretek együtt játszani. Többnél azt vettem észre nagyon kitágítom a rangem ellenük.

Az olvasgatás, gondolkodás, statok elemzése egyelőre pozitív hatással van rám cirka 5000 hand alatt már csak -16BI van hátra... Szerencsére a first depo bonus miatt illetve a take 2 promóciónak köszönhetően a BR-em kezd szebben kinézni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr541377379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daviedoo 2009.09.13. 11:17:24

cső chek!

hogy zártad a tegnap estét?
süti beállítások módosítása