HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.09.16. 09:32 chek

Siralmas hétvége

Címkék: bankroll bad beat set fulltilt downswing

Előző postban dicsekedtem, hogy végre jó irányba fordultak a dolgok, erre jött ez a hétvége... Egy nagyobb sessionbe kezdtem, hogy pörögjön a bónusz, meg amúgy is a hétvégi mezőny jóval gyengébb.

A fisheknek titulált játékostársaim is meg-megjelentek az asztaloknál. Kb 2-3h elteltével szépen csipegettem kb 2-3BI pluszban voltam és ez ment így egészen olyan 8-9BI-ig. Bomlottak az asztalok találtam pár fisht, aki deepen ült, hát beültem én is a deep asztalokhoz. Egy iszonyat calling station (bármivel végigjön riverig...) pedig benn ült NL25 deepen... Hát beültem oda is 50$-ral... Itt kezdődtek el a gondok. Összesen ültem 3 NL10deepen és 1 NL25 deepen (ha betartottam volna a szigorú BR managemantet nem tettem volna, de a fish miatt iszonyat +EV volt).

Lepörgöt párszáz hand, 0-n stagnáltam, amikor végre elkezdett ömleni a zsuga. AA vs. KK egyik deepen, river K. Viszlát 2BI. AKs vs JJ nem sikerült behúzni a flippet. Viszlát 2BI. QQ vs AKs, neki bezzeg jött az ász. Viszlát 2BI. Ezek a legdurvább coolerek, a floppolt soromat verő runner runner színt és fullt nem említeném (mindkettőnél floppon bekerült a pénz...)

Kb 500-600hand alatt elolvadt a plusz, na szép. Itt kellett volna felállni, még akkor is, ha nem hibáztattam magam a partikért, nem voltak hülyeségek, tiltből elkövetett move-ok. De nem tettem. FAIL.

Innentől kezdve kezdődött a lejtmenet. A vicc, hogy az NL25 deepn szépen stackeltem magam, felmentem kb 70-80$-ra, de a fish barátunk is bemákolt pár partit, szintén kb 70-nel uszkált. (Közben két NL10 deepen is buktam full stacket...)

NL25-ön egyszerűen nem tudtam stackért játszani, egyáltalán nem volt olyan papírom... de természetesen NL10-en továbbra is szopókarollereztem, és ezzel olyan -7 BI-nál jártam.

Majd jött végre egy parti, ahol összekerültem a fish-sel... 
Dealerben ülök: 22-vel. Körfold. Emelek 3BB-t. SB (fish) call, BB call. Flop: 2c9cKs, szettesedtünk, de van egy színhúzó. Check-check, nyitok egy potnyit, kisvak call, nagyvak visszahív kb. 4$-ig. Amire én visszatolom 12-ig, de itt jön amit akartam: SB call, BB fold. Ketten maradtunk a fish-sel. Turn: 6x. Kisvak hív kb 25$-t amire én betoltam a stackem (ekkor ugye összesen olyan 75$-om volt...). SNAP CALL. Biztos voltam benne, hogy beszoptam egy oversetet, de jött a mutatás: 4c 7c. Gratulálok bammeg, pot kb 170-180$ és én egy fish színét várhatom... amit nyilván le is esett egy Jc formájában. Na itt jött az amit már rég meg kellett vona tennem, lecsaptam a laptopot, elkönyvelve a kb -15BI-os gigabukót.

Ez szombaton volt, mára enyhült a hányingerem és visszanéztem egy mini session ereéig amit szerencsére +1.6BI-el zártam, ami sovány vigasz, de talán szépen lassan ki tudom retusálni a bankrollom egyelőre újra NL10-en. 100BB-n.

Tanulság: tartsátok be mindig a bankroll managemant-et! És ha lejtőn vagytok tudjatok kiszállni (ugyanígy a plussznál is..). Elhatároztam, hogy -4BI-nál mindenképp kiszállok mostantól, nincs szünet, nincs pihenés, stop.

Szeptember 19-én MachoPoker találkozó, gyertek a doyle-ba. Abszolút +EV.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr421385323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása