HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2011.02.06. 20:50 chek

Re!

Címkék: bankroll élő mtt cg

Sok víz lefolyt a Dunán (riveren, haha!), amióta jelentkeztem. Tulajdonképpen egész eddigi "póker karrierem" a kisérletezgetésről szólt. Játszottam CG-t, sng-ket, multi table sng-ket, don-okat. Belekostoltam az omaha beteg világába cg és tour szinten is. Ami az utamba jött cikkek / videók megnéztem, próbáltam fejeszteni a játékom.

Egy év kellett hozzá, hogy mostanra sokkal nagyobb alázattal üljek le az asztalokhoz. Már nincs az, mint ami régen elkapott, hogy fel-fel kacsintgassak magasabb szintre. Mára egyáltalán nem érzem furának, hogy ha bankrollt akarok valahol építgetni, akkor igenis le kell ülni NL6-ra is játszani. Lehet, hogy fishek és érthetetlen a játékuk, de ha nincs roll magasabbra, akkor innen kell dobbantani. MTT-knél is masszívan betartom a 80-100BI-es szabályokat.

2010 vége felé (utolsó 2-3 hónap) nem igen játszottam, lévén nem volt időm. Élőbe se jártam el, igenis zavart a levegőben lógó helyzet. Hobby pokeresként nem szerettem volna egy razziánál asszisztálni.

Jött egy nagyon jó kis 888-as promo a Machopoker-en. Gondoltam újra elkezdek kicsit online tevékenykedni. Most a cél, hogy fejlesszem a játékom és magabiztosan nevezhessek 1-3$-os tourokon. Mindaddig, ameddig nem érzem a játékomat jónak, csak akkora rollt hagyok, ami erre a szintre kell. Amikor cg-zni támad kedvem, se ülök NL4-6-os asztaloknál nagyobbra. Nem sietek sehova, ha egy év múlva tudok feljebb mozdulni, akkor se zavar. A 888 mezőnye, amúgy nagyon jó. Stars hasonló színtű játékosaihoz mérve, sokkal könnyebben verhető. A promónak köszönhetően, pedig nagyon +EV a hely, tökéletes roll építgetésre, fejlődésre.

Omahát illetően mindenképp szeretnék előrelépni. Iszonyatosan tetszik a játék. Ha edge-ünk van a mezőnyön, akkor pedig aranybánya. Élőben iszonyat agyhalott játékosokkal lehet találkozni és online is vannak eltévedt figurák...

Élőben újra lehet legálisan járni pókerezni, biztosan többet fogok így lejárni. Egyelőre ennyi, stay tuned.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr172643030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása