HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.12.05. 18:19 chek

Dollár alapú befektetés

Címkék: cg upswing downswing

Péntek este elhatároztam, hogy óriási grindolással fogom csökkenteni az alvásidőmet. Komoly szándékaim is voltak, méghozzá, BEFEKTETEK! Ezekben a válságos időkben, mindig gondolni kell a jövőre. És hát kikből élünk, ha nem a halakból? Nekik is kell valami amiből játszanak ugyeber. Meg kell hozni a kedvüket, hogy jöjjenek máskor is. (Meg hát úgyis jön a mikulás, karácsony, ajándékozni öröm stb...)

Szerencsére jól sikerült, az örömszerzés, hajnaltájt már masszív 450$-t sikerült eljótékonykodni. Volt itt minden, mi szem-szájnak ingere. Repdestek az örömtől a halacskák! 

Én pedig, mint, aki jól végezte dolgát, nyugovóra tértem. Örültem, hisz ajándékozni öröm, mint mondtam.

Jött a másnap. Hétvége van, már koradélután meg van telve az everest-tó. Be is ültem kinézett asztalaimhoz. (Volt egy NL25-ös ahol az átlag pot mindössze 56$ volt. OMG). Mint minden valamire való pókeres, ekkora bukó után se azzal a céllal ültem le, hogy "Na most visszaszerzek mindent". Én többet akartam nyerni. Hisz, milyen befektetés, az, ahol nullára jövünk ki?! Igazamvanvagyigazamvan!?

Lepörgött 2000 hand és 35$ plusszal, óriási mosollyal arcomon nyugtáztam a pecázás sikeres volt. Megveregettem a vállam, hisz, hol találunk manapság ilyen jó lehetőséget, hogy 1 nap alatt +10%-ot fialtassunk a pénzünkön. Szerintem még Matyi se tud ilyet.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr651576346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daviedoo 2009.12.06. 15:21:40

:) ez a hozzáállás kérem
süti beállítások módosítása