HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2010.06.01. 10:19 chek

Életjel

Címkék: élő mtt cg

Hát jó rég nem írtam, de most megpróbálom ezt kozmetikázni:)

Online CG-t abbahagytam Everesten egy időre, a végén amúgy is a downswing miatt nem voltam tul motivált. Ha újra windowsos gép elé jutok kipróbálom legalább az új software-t. Másik nagy terembe nem fizettem be, sokkal inkább előben próbáltam virítani.

Voltam jópár versenyen, de sajnos igazán nagy score nem esett. ITM-ek, bubble-ök jöttek, ki is hozták pluszra, de sajna shippelni nem tudtam egyet se. Ez részben köszönhető az élő "deepstack" freezout elcseszett struktúrájának is. Elhiszem, hogy a teremnek az a fontos, hogy szünetig a legtöbben regisztráljanak, aztán pörögjön le gyorsan a turni, de, hogy FT-n mindenkinek 5-8BB-je legyen az vicc.

Szerencsére az MTT-k sápadt eredményeit erőteljesen tupírozta az élő CG. Hihetetlen milyen emberek mernek leülni és elszórni jópár minimálbért. Egy emlékezetes session volt mondjuk, amit kiemelnék. Este 10 felé érkeztem és, akkor már ott ült két enyhén ittas, vastag, tipikussnobhülyegyerek. Fogalmatlanul full részegen jó célpontok voltak, szépen feltöltötték az asztalt. Bár voltak olyanok, akik nem tudtak mit kezdeni a tőlük nyert 800-1000(!)BB-vel és visszabukták. Sajna nem volt a két srác ellen óriási lapömlésem, de én se panaszkodhatok, reggel 4 körül boldogan hagytam ott őket.

Aztán jött a pókertörvény ugye és ezek az élő mókák abbamaradtak, most újra elkezdtem online, ezúttal FullTilten MTT sit'n'go-zok, de erről majd kicsit később...

Twitteren amúgy folyamatosan csiripelgetek versenyek közben, vagy csak úgy, ha valakinek kontent hiánya van:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr332047231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása