HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.07.22. 00:45 chek

Doyle 3+1 SC

Címkék: élő mtt sng

Egyedül tengetem mindennapjaimat mostanában, mivel barátnőm a balaton parton henyél... Úgyhogy, mint a ház uraként elmentem pénzt keresni.

Legalábbis ezzel a reménnyel indultam. Célpont doyle 3+1 SC. 11 playa. De egy asztal elég volt mert váltották egymást a jóemberek. Atomfish játék. De tényleg... Ha volt lapom kifizettettem, ha nem volt felesleges pénzégetés volt blöffölgetni, cbetelni... Sikerült majdnem végig átlag dupláján maradni, majd 4-3 handed játékban hozzámkerült a chipek fele, egyszerűen pofátlanul sokat tudtam stealelni, senkinek se lazult fel a call range-e...

Sajnos a shortok toltak át pénzt más userekhez, úgyhogy a headsupot majdnem 1:1 arányban kezdtük, egy szintnyi tologatás után feleztünk, ami tiszta +6 BI-t jelentett. Deal.

A nagy pénzre még várnom kell, örültem most a kicsinek is:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr181260103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása