HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.10.30. 22:41 chek

Slow play

Címkék: élő mtt hh

Slow play, you play mondja a mondás. Helyesen. Történt ugyanis a mai... Elmentem a doyle-ba 4+1 poker jackpot freezout-ra. Nagyon jó imagem volt, mutatás nélkül agro játékkal felmentem a kezdő duplájára már 1. szinten, amikor átültettek másik asztalhoz. Ott elég feszesen kezdtem majd újra vissza a diktálásba. Szépen csorogtam felfelé. Ekkor olyan 75-80e-m volt amikor sajnos egy 99-cel nem sikerült eldobatni a nuts-ot:) Ekkor kicsit lementem, de visszaloptam magam olyan 60e-ig. Sajnos utána nem tudtam játékba kerülni, de egy körrel rá gondoltam UTG-ből hívok 7c5c-vel miért ne, úgyis foldolgattam addig :)

300/600-on voltunk 2100-ig nyitottam amire jött 4 call majd egy eléggé érdekesen játszó egyéntől jött egy emelés 5000-ig. Így a kassza felduzzadt 16k-ra kb, gondoltam squeezelek egyet és visszaemeltem 16000-ig, amire sajnos kaptam egy callt. A kassza így jól meghízott... Flop Ac6c4h. Elölről beletolta az enemy a maradék 25k-ját amit nekem callolni kellett... meglepő volt, hogy mutatott egy Ad9s-t. (Matematikailag hiába volt A-ja még így is csak 43%-a volt a nyerésre). Sajnos nem zuhant be semmi úgyhogy itt tetemesen lebuktam a stackem.

Jöttek mentek a vakok, potok, úgy 35e-n voltam 5000/1000-nél. Amikor szünet előtti utolsó osztás, SB vagyok a BB-re nagyon sokszor rájátszottam, ha ketten maradtunk, így most is nyitottam, de most lappal, QQ-t szorongattam

Természetesen turn-ön vissza kellett volna hívni, de kockáztatnom kellett, hisz, ha itt tudnék duplázni, nagyon jó stackem lenne a továbbiakban. Drawt flopjátékánál kizártam edddig végig c/call-olta a draw-ját. 5-ös pedig szerintem ilyen line után nem lehet belerakni a range-ébe még 55-ként se. Ez van, slow play you pay. Nem szabad slowplayelni, de néha meg kell próbálni :) 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr561487869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsp · http://poker.blog.hu 2009.11.16. 04:28:34

"Természetesen turn-ön vissza kellett volna hívni, de kockáztatnom kellett, hisz, ha itt tudnék duplázni, nagyon jó stackem lenne a továbbiakban."

természetesen flopon kell cbetelni. ezen a flopon a range-ed 100%-ával cbetelsz, nem jó ötlet pont monsterrel nem pakolni pénzt a potba. van lent draw, agró az imidzsed, minden adott, hogy közepesen erős lapokkal (közepes párok, pikkek, még A magas is legalább egy utcán) kifizessenek. kivéve ha nem építesz potot. flop check no good.
süti beállítások módosítása