HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.06.19. 00:04 chek

Unibet celeb poker

Címkék: élő sng unibet

Hétvégén ugye vége lesz az Unibet Pokermillimos 1. szériájának. Ezen alkalomból az Unibet rendezett egy versenyt a műsorban résztvevőknek, továbbá lehetősége nyilt a 'press' -nek is az asztalhoz ülnie. A machopokernek köszönhetően én is beülhettem a díszes társasággal zsugázni. Az Unibet, amúgy nagylelkűen még a 15-nek is adott jutalmat, ami ugyan csak egy pakli kártya volt, de aki 15. ne akarjon többet:) Talán 4 asztalon indult a banzáj. Az én asztalomra elsőként csak egy celeb jutott a Supernemes Papp Szabi személyében később Urbán Flórián csatlakozott (Elnézést, ha valakit nem ismertem fel:D).

Az hamar nyilvánvalóvá vált, hogy az egyetlen játékmód, ami sikerre vezet a feszes, pozícióból játszható agresszor. Preflop akciókkal csak akkor növeltem a potot, ha tudtam postflop is tudom érvényesíteni az erőm. 3-betelések, 4betelések call-okat kaptak, akármivel, tehát inkább postflop kellett a kasszát növelnem...

Voltak óriási donk move-ok. Flop nuts-ra rendszeresen óriás overbet érkezett... valuet akartak csalni még a kasszába (600-as kasszára ilyenkor jött egy laza 6-8-10 ezres hívás)

Tulajdonképpen visszagondolva iszonyat laphalott voltam, így ha akartam volna, se tudtam volna flopokat nézegetni. Premium handjeim: 2x KK, 2x AK, 3-4x 66+pp, amik persze sose setesedtek. Family potokban inkább jobb suited connecorok próbáltam szerencsét.

Volt egy érdekes játékos, akinek fosták a jó lapokat... kis könnyítés volt, hogy a betsizeingja állandóan elárulta. Kb 4x volt nála AA, amivel szigorúan minraise-elt, ha nem jött bet szigorúan limpelt. Rajta sikerült egyébként egyszer duplázni. KK-t szorongattam UTG-ben beledonkoltam egy 6-8BB-t. Tudtam, hogy akinél már lesz egy 9T+ az callolni fog... kaptam is 2-3 callt majd slowplay mester barátunk, szinte térdenálva könyörgött még egy kis value-ért és beleminraise-elt. Ekkor olyan 50-60BB-m lehetett meg is jegyeztem neki: "tudom, hogy AA-d van, de meg kell, hogy büntessem ezt a fish játékod". Rátoltam, nyilván megadta és AA-ja volt. Sebaj! Beszurkolom! Flopon már ott volt a lovasparipa, riverre jött még egy pacis... kár, hogy nem volt high-hand bónusz:) 

Innentől újra laphalál, magasabb szinteken végre volt értelme vakokat lopni... Szünet után beült az asztalhoz Kaló Dénes. Baromi jó lett volna játszani vele, de sajna 10BB-s shortstackként csak push/fold-ra volt jó. Egyszer sikerült nekü vakot lopni, azonban egy 3way potban elvérzett K9s-sel.

Tulajdonképpen lap és akció nélkül bekerültem az FT-re. Átlag felénél voltam, amikor egy UTG (slow play mágus barátunk, aki szétmákolta az előző asztalt egy J5o-val...) limp volt csak én BB-n ültem A8s-sel. Rátoltam, megadta AKs... Megint limpel premiummal ekkora vakoknál, remélem megbüntetem. Be is szurkoltam a 3 outot:)

Pár lopással sikerült átlag fölé mennem amikor 6-an maradtunk (5 fizet). KK-m volt mp-ben, volt két limp. Mivel baromira magasak voltak már a vakok (átlag kb 20-30BB-volt) betoltam a stackem, hátha jön call. Supernemes Tibi fogadta (kicsivel volt többje) AQo-val. HOOOLD!!! Flopon látok egy K-t. Nagyonjó, behúzzuk. Tolódnak szét a lapok... J.... T... Nabazmeg. Szerepcsere. Tibi üvölti HOOOOLD!!! Én üvöltöm: PÁROSODJ BOARD!!!! Nemjönnek az outok, magamravállaltam a boubleboy szerepét. Így is kaptam egy nagyon spéci unibetes chipkészletet kártyákkal.

Alapvetően nagyon jól éreztem magam, jó volt a hangulat és tulajdonképpen elmondható, hogy minden 'celebben' pozitívat csalódtam. Közvetlenek voltak, jófejek voltak. +EV-s volt az esemény:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr661194510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása