HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.06.10. 23:26 chek

Aréna póker 4+1+1

Címkék: élő bad beat mtt

Hírtelen felindulásból gondoltam elmegyek egy kis élő MTT-re. Úgyis rég voltam, kell a változatosság. Hisz elvileg eddig, ezekből a versenyekből profitáltam a legjobban:) Póker bónuszos verseny szimpatikus volt. 100BB-s kezdő stack, 20-25 perces vakok. (Póker bónusztól, amúgy csak annyit vártam, hogy pp-ket semmi áron se fogják elengedni...)

Az asztalom több, mint kellemes volt. 8-9 fő, abból nem túlzok 6-7 fish. De tényleg. 4-5 hand alatt, amiket láttam ott... vakvédés default volt de még 10BB-ért is. A lyuksor egyenlő volt az alul felül nyitottal. Illetve a boardon lévő 3 szín + 1 fos szín kézben többet ért a nutsnál egyesek szerint. Namondom már csak lap kell, és menni fog ez.

55-t kapok dealerbe, 2 limper van, hívok 5BB-t. Két ellenféllel nézünk flopot (az egyik az általam asztalnál legjobbnak titulált volt. 5s Js 8x flop. Nyilván lehetne jobb, de azért nem panaszkodtam. Check, check hívok kb 10BB-t. Kisvak dob, amit sajnáltam mert őt akartam kicsit lehúzni, mp 3betel kb 35BB-40BB-ig. Első valamire való handemre konkrétan egy callal kommitálom magam... A range az eddigi játék alapján inkább Jx mintsem over set, de még egy A8,K8,Q8,J8 is simán benne volt, továbbá a draw handek. Ugyanakkor, mivel ez volt az első megjátszott handem inkább erőfitoktatásnak éreztem ezt a c/r-t. Tehát nem volt mit tenni. Ollé! Instafold. Majd megdícsér.

Jópár vakszintig talán 1-2 mutatásomra volt csak szükség így az image-em nagyon jó volt. Közben az az egy valamire való játékos kiejtett vagy 4-, akit csak lehetett CL lett. Laza agresszív volt, de volt hozzá lapja mindig, vagy ha nem jött neki a dream board... De ellenem nagyon jó handekkel játszott csak és többször elmondta, hogy nem akar nagyon belebonyolódni a közös játékokba...

Már csak 2 asztal van Átlag olyan 50-60k, nálam 65-70k... Kapok egy KK-t CO-ba. Egy nagyobb emelés van előttem, addig mindenki fold. Na jó bepróbálunk  egy callt hátha kifizet... Ketten nézünk boardot: xAA . Fasza mondom, sebaj miért lenne kötelezően nála Ász. Check-el. Checkelek, tökéletes szitu lett volna neki egy nagy 3betre... Turn: K, két szín a boardon. Hív egy nagyot stackének a fele a potban már. 3 betelem, csak call... River: blank, check. Rátolom, instacall, mutat: JJ. Köszönöm a pénzed.

Felmentem 120e közelébe. Pár lopás máris 130-140en, amikor jött nagyvakba egy TT. Körfold, dealeren ülő 'regular' standard 3BB-s lopása, kisvak call ( erőteljes calling station...) 3 betelek kb 13BB-ig. Call. Call. Namondom fasza, gyere tizes! Flop: Tx8sJs.

Kisvak check. Neki a range itt any two kb. Talán valami figurája van... Dealer hívni fog biztosan. Q9-el nem jön be. JJ-vel allin rakott volna preflop... akkor slowplay, check. Dealer belehív még vagy 10BB-t. Kisvak insta 3bet, kb 25BB-ig. Előttem kb 60-70BB van még a kisvaknak kevesebbje van, tökéletes szitu az all-inre, kisvaknál AJ,KJ max. Dealernél draw esetleg vagy ott is KJ, AJ eddigi játéka szerint. Be is tolom. Jön a nagy meglepi: mindenki call. Mutatás. Dealer KQ, állítása szerint megvolt az odds-a (lol) és commited (lol). Az igazság inkább szerintem abban rejlett h a stackjének a harmada, negyede volt talán az én ollém. Kisvaknál KJ. Na ezt behúzom remélem, turn blank, river ász. Na mindegy ez van. Felálltam, megköszöntem. Jövök még.

Kedvenc kis történetem, amúgy amikor KsJs5x2x9s boardon kisvak-nagyvak harcban, SB bele donkbetel riverbe (betolja a stackjének kb 90%-át). Nagyvak: tudom, hogy blöffölsz, megadom, T magasom van. Kisvak amúgy tényleg blöffölt de az A magasa több mint elég volt :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr661177891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása