HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2009.06.01. 13:44 chek

Május

Címkék: stat bankroll upswing

Emlékezetes les ez a május, ugyanis, ebben a hónapban kezdtem el CG-zni starson, lássuk mik történtek...

Nagyonjól indult, majd amikor felléptem NL10-re belecsusztam egy szép bukó szériába. kb 10-15BI elkúszott, ami azért megviselt. De nem akartam otthagyni a szintet ugyanis visszanézve a 3/4-e óriás badbeat volt.. Elkezdtem 3-3 asztalnál NL10 és NL5-öt játszani és jobban figyelni a stackjeimre, nehezebben menni all-in partykba. A downswing után érezhetően többször nyomtam "TIME"  gombot és gondoltam át jobban a helyzeteket...

Ennek szerencsére meg is lett a haszna. Kb 10-15e hand-nyi játék kihozott a gödörből és újra pályára állított (lásd kép...). Kipörgött a first deposit bonus, amit vissza is utaltam. A hónap utolsó hétvégéje végképp felrakta a koronát a játékomra. Kb 150 USD-t hozott a konyhára. Így a májust szépen zártam, a bankrollom elérte a 450USD-t.

Tervek. Elkezdett érdekelni az NL25-ös játék. Nézegettem videókat, olvasgattam leírásokat és nem bírtam ki, hogy ne nézzek fel. 4+2, 5+1 asztalon próbálgattam magam. Csak pozícióból játszottam TAG játékot. Tetszett! De hát ez még messze van:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr31156786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása