HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2010.06.06. 23:32 chek

Shit n go

Címkék: mtt sng

A történet egyszerűen kezdődött: Rohamosan zártak be a póker termek és hiányozni kezdtek a jó kis 5+1-es donkfestek... Találtam 40 jenki valutát a FullTilt számlámon és úgy gondoltam, elkezdek ebből rollt építeni.

A választásom a sit'n'go-kra esett, hiszen végülis a versenyek hiányoztak:) Kicsit vakmerően az 1 dodós versenyek halai közt vetettem magam, bízva abban, hogy 40BI elég lesz. Először egy majd többasztalosokon próbálkoztam. 50-60BI-nál már főként 18-27-45 személyesekre neveztem.

Szépen lassan végigzngoráztam a játékfajtákat. Turbo-król idővel leszoktam, nem tudtam az optimális játékomat hozni 9-12 asztalon. Ráadásul a vége felé eléggé megőrül a mezőny, a push/fold range-kkel hadilábon álló halak ellen nehéz játszani na.

Külön állatfaj játszik a K.O. versenyeken. Ezek egyszeű bounty versenyek, amiket be-be iktatok a session-be. 3 dodósok és minden kiejtett ember után jár 0.5 USD. Hosszú távon iszonyat +EV. Egy teljesen más játékot kell hozni, szerintem 2-3x biztosan feszesebbek a statjaim azokon a versenyeken. Ennek oka egyszerű: képesek minden szarral call-olgatni a fejpénz reményében. Ezt persze nem baj. Nagyon feszesen játszva is simán ki fogják fizetni a monstert top párral… sőt azt vettem észre, hogy érdemes ezeket overbetelni, akár az utcákon akár pre, hajtanak a fejpénzért és állandóan próbálnak bluffcatchelni.

Bepróbálkoztam 90-180 fős versenyekkel is. Ezek a kedvenceim közé tartoznak. Nem vészes a struktúra, jó nyereményalap és ezek mellett óriás halak. Nyilván idegesítő amikor bubble-ben húzza túl az A3-mal a KK-dat, de hát ez van. Nagyon jók ezek a versenyek azonban arra, hogy adott szinteken milyen játék az optimális.

Eddig talán 2 nagyobb MTT-re neveztem. Mindkettő 2 dolláros volt és cirka 900-1000 fős mezőny alakult ki. Szerencsémre az egyiken mélyen pénzbe értem másikat sikerült shipelni. Amelyiket behúztam ráadásul egy eddig számomra ismeretlen cashout tournament volt. Ennek a lényege annyi, hogy menet közben beválthatod a zsetonjaidat pénzre. Akár egy részét, akár az egészet. FT-n azonban mindenki megkapja az aktuális zsetonállásának megfelelő dollár mennyiséget. Ezáltal fellazul a játék öröm és bódottá.

Tehát ez a tényállás. Egyelőre megpróbálok a játékomon javítani még akkor is, ha meglenne a roll magasabb szintre. A két MTT jó kis boost-ot adott, de egyelőre a cél, hogy jó ROI-t hozzak hosszú távon 18-27-45-90-180 fős sit'n'go-kon.

Természetesen a postban megnevezett összegek play money-ban értendőek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr372061690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása