HTML

Kövess Twitteren!

Nincs megjeleníthető elem

Ász magas. Jó.

Kis pókeres blogozósdi

Linkblog

Machopoker

Nincs megjeleníthető elem

2010.06.10. 00:19 chek

Amikor jön a flip...

Címkék: bankroll mtt

Kiutaltam játékországból a playmoney egy részét. Ennek okai:
  • bankroll védelm
  • a játék dollár is többet ért most
  • maradok a szinten és próbálok itt fejlődni.

Azért bennhagytam 70BI-t 1$-os versenyekre, biztos, ami biztos, ki tudja mit hoz az rng... Le is kopogom mert az utóbbi két nap session-je nagyon EV közeli volt szerencsére. Ez főként betudható egy kis okosodásnak, de, annak is, hogy meg tudtam nyerni a 60-40-eket és annál rosszabbakat. Tegnap, olyan 60%-on mozoghatott az FT%-om a 27-45-90 fős versenyeken de sajnos csak 1-2-t tudtam behúzni. Ha standard szituációkban került be a stack, tudtam hozni a matematikai valószínűséget. Ha nagy előnyből indultam, nem mákoltak szénné. Ennyi kéne szinte mindig... Mint pl itt:

Mai session elég brutálisan kezdődött gyorsan kifélézték pár monsterem, de aztán 3-4 bukott asztal után beállt a rend. Neveztem megint a 2$-os cashout tournamentre, most elmaradt a mezőny a hétvégitől, de 571-en csak asztalhoz ültünk. Amíg mentek a kisebb versenyek sikerült stacket építgetni ott. Visszanézva igazából csak egy kulcspartit játszottam nagy stackért, ahol szerencsére az enemy drawing deadként pakolta be a chipjeit (combo draw-val a nut fullom ellen...). Sikerült elmenetelni FT-ig, ahol mindenki megkapja ugye a stackéért járó playmoney dollart. A játék megint csak laza volt, nem volt feszülés. Sajnos 3 handed játéknál 2k/4k-s vakoknál 80e-m volt csak körülbelül, míg a két CL-nél 200-200k. Itt végül AQs-al beletoltam KK-ba és nem sikerült mákolnom...

Jó érzés, hogy sikerült 2 nap alatt bankrollt triplázni. Alátámasztotta az olvasottakat, emellett egomat is megboostolta. Hold!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszmagas.blog.hu/api/trackback/id/tr952070457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása